Pw och BVC

Hej igen!

Nu är vi hemma igen, lillen sover äntligen, har fått gå och vagga honom hur länge som helst här hemma och min rygg dödar mig! Han är förkyld stackaren, lite svårt att andas och snorig:(
Har varit på BVC, lilleman har gått upp 300 g sen sist så nu väger han 4600, tjockisen :) min vanliga BVC tant var på semester så hade en annan som jag inte gilla! Sån gammalmodig, typ, ska du verkligen flyga med en sån liten, det rekommenderas inte. Man bara: eh ok, vad kan hända då? Och det kunde hon inte svara på. Ajja, kommer ju inte ha henne så länge till.
Innan dess var vi på pw med Lisa och Isabella. Dom sov så gott i vagnarna dom små liven!

Nu ska jag försöka chilla framför tvn ett tag. Detta inlägg har typ tagit en timme att skriva för Noel har vaknat och skrikit så jag fick börja om från början med vaggning och ammning :) ojojoj!

Noel och Bella på pw:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0