Sådärja

Idag vände sig Lill korven från rygg till mage, han låg framför tv:n och snurrade över och där hittade jag honom på mage haha. Tvärtom, mage till rygg, fixade han för flera veckor sedan.

Fortsätter det såhär kommer han väl gå när han är 6 månader. Och det vill vi INTE! Haha, är inte redo för att jaga honom ännu;)

Nu ska vi sova! Har förresten träffat Karin idag! Äntligen :) Kul att hon fick träffa lille Noel. Och mig också för den delen hehe. London är för långt bort ibland! Men snart ses vi igen :)

Natti natti




Kommentarer
emmad

Hehe jaa jag blev helt i chock brukar jag aldrig bli hahah ;) åh e ditt pyre också förkylt blää:( krya på!!

2013-09-26 @ 12:30:17
Therese Andersson

Gud vilken vacker och fin bild kram kusin <3

2013-09-28 @ 12:52:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0