Inte igår!

Gud vad jag är dålig på att skriva! Måste bli bättre! 

Vi har iaf varit i min älsklingsstad Barca, och det var gött! Ville inte åka hem, kände mig som hemma såfort vi kom ut från flygplatsen och andades in den varma luften som doftar avgaser och cigg ;) det gillar vi! Haha. Nä men det är mitt andra hem och vi är så sugna på en lägenhet där nere. Får se, snart kanske;)

Idag har förresten Noel fått en matstol. Lilleman börjar bli stor!

Här kommer lite blandade bilder:)





Och idag hittade jag dessa två gott sovande framför Bamse på paddan när jag kom upp från tvätten. Och så sov dom 1,5 timme:) var tvungen att föreviga det, dom var så söta!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0