Helgen

Gokväll folket!

Är helt slut i huet, varit igång hela helgen känns det som. Vad har vi gjort, hmmm, kan knappt tänka haha.
Jo, i lördags var vi ute på en shoppingtur, jag, mamma och Noel. Sen åt vi middag där på kvällen, flygande Jacob mums!:) Idag har vi lånat Isabella på en långpromenad i skogen, sen har vi fixat och donat här hemma, bl.a. varit ute på flowerteam och handlat lite snyggt till hemmet.
Både lördag och söndag har Noel bestämt sig för att vakna runt halv 7 så då har jag ställt mig och lagat plättar till frukost. Kesoplättar, godare och nyttigare! 

Så, det var min helg. Intressant va?

Nu ska jag spika fast röven i soffan och inte röra mig förren läggdags (typ om en timme då haha)

En överlycklig korv i sitt gym:) lille glader!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0