Lite sen..

Hola!

Jag skulle egentligen börjat blogga för ca 2 månader sen, när jag var höggravid så man kunde följa Noels sista veckor i magen, och hans första veckor utanför magen:)
Men nu är jag ju segare än segast och lilleman blir snart en månad. Så ni får följa honom från och med nu istället! Och mig med för den delen :) ska lägga upp lite bilder från hans första veckor i livet lite senare idag. Lilleman har redan hunnit med massor, och träffat massa nya människor. Och snart åker han utomlands för första gången, inte dåligt,

Nu ska jag snart ut på en pw med Lisa och lilla Isabella. Ska bara vänta på att lillen vaknar så jag kan mata honom.

Hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0