Snoris

God förmiddag!

Jag och korven har redan hunnit med massa! Gått en 1,5 timmars pw, ätit (han 2 ggr, jag 1 gång), varit på apoteket m.m.

Han är ju fortfarande så snorig på nätterna, lille gubben. Fram till kl 4-5 går det bra, då sover han från 21-22, vaknar en gång för att äta och somnar igen. Men vid 4-5 tiden har han blivit så snorig under natten att han inte kommer till ro och kan inte andas genom näsan. Så då är det bara att gå upp med honom och vagga. Usch, vill bara att denna förkylningen ska gå över!

Nu ligger han och har det gott i sin sovpöl och jag ska försöka kolla lite tv och vila.

Hörs sen!



Kommentarer
emmad

Har du testat nässug? Dom är svinbra...drsr ut snoret från näsan ;) hjälper lite iaf...;)

2013-08-05 @ 12:02:13
Tjoggi

Emma: ja har testat det, men det var den sämsta nässug jag någonsin skådat, den suger ju inte! Nått skit från Ullared;) ger han näsdroppar också (koksalt) så det hjälper ju lite iaf :)

2013-08-05 @ 22:24:50
emmad

Hahha jaa mwn den hade jag också från början den e skit haha!! Otri baby på apoteket köpte jag...det är en investering ;) använder ff på chloe när hon är förkyld ;)

2013-08-05 @ 23:00:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0